PROTOKÓŁ NR 30/13 KOMISJI REWIZYJNEJ

P R O T O K Ó Ł   NR  30/13
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
odbytego w dniu 30 kwietnia 2013 roku.

Posiedzeniu przewodniczył Ryszard Kaczor – Przewodniczący Komisji.
 
W posiedzeniu uczestniczyli:
-          członkowie Komisji wg listy obecności,
-          Radosław Ciechacki – Wójt Gminy,
-          Krystyna Kalinowska – Sekretarz Gminy,
-          Ewa Bukowska – Skarbnik Gminy,
-          Barbara Gandziarowska - Inspektor.
 
Temat posiedzenia:
Dokonanie czynności kontrolnych w zakresie wykorzystania i rozliczenia udzielonej dotacji w 2012 roku dla Ochotniczych Straży Pożarnych.
 
Komisja Rewizyjna w składzie:
1. Ryszard Kaczor - Przewodniczący
2. Zdzisław Bukowski - Członek
3. Marek Kuśmierek - Członek
4. Mieczysław Siewert - Członek
5. Stanisław Syrocki - Członek
 
Przeprowadzała kontrolę w urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej w zakresie wykorzystania i rozliczenia udzielonej dotacji Jednostkom Ochotniczych Straży Pożarnych.
 
Informacji w trakcie kontroli udzieliła Barbara Gandziarowska – Inspektor
 
W wyniku czynności kontrolnych Komisja Rewizyjna ustaliła:
 
Uchwałą Rady Gminy nr XIV/106/11 z dnia 29 grudnia 2011 r. w dziale 754 bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa zapisano środki w wysokości 91.000,00 zł z przeznaczeniem na zapewnienie gotowości bojowej. Dotacja wykazana został również w załączniku nr 10 do uchwały.
 
W dniu 16.01.201012 roku zostały zawarte umowy pomiędzy Gminą Dąbrowa Chełmińska , reprezentowana przez Radosława Ciechackiego, a następującymi jednostkami Ochotniczych Straży Pożarnych:
- umowa nr 1/OSP/2012 – OSP Dąbrowa Chełmińska- wysokość dotacji 40.000,00 zł
- umowa nr 2/OSP/2012 – OSP Czarże – wysokość dotacji 35.000,00 zł
- umowa nr 3/OSP/2012 – OSP Gzin – 6.000,00 zł
- umowa nr 4/OSP/2012- OSP Wałdowo Królewskie – wysokość dotacji 10.000,00 zł
Gmina zobowiązała się przekazywać dotację na rachunek bankowy w/w jednostek w IV transzach.
W umowie dokonano zapisu, że kolejna dotacja będzie przekazywana po rozliczeniu poprzedniej. Sprawozdania były składane terminowo. Dotacje zostały przekazane na konto jednostek zgodnie z terminami określonymi w umowie.
 
Komisja stwierdza, że umowy zostały zawarte zgodnie z przepisami. Rachunki i faktury są opisane w sposób czytelny i przejrzysty.
Komisja nie wnosi zastrzeżeń do sposobu wykorzystania i rozliczenia udzielonej dotacji.
Na tym protokół zakończono i podpisano.

metryczka


Wytworzył: Dorota Kraska-Wadych (30 kwietnia 2013)
Opublikował: Dorota Kraska-Wadych (8 lipca 2013, 08:46:33)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1026