REJESTRY I EWIDENCJE PROWADZONE W URZĘDZIE GMINY

  • rejestr zarządzeń Wójta Gminy,
  • rejestr wydanych upoważnień,
  • rejestr uchwał Rady Gminy,
  • rejestr aktów prawa miejscowego,
  • stały rejestr wyborców,
  • rejestr mieszkańców,
  • księga ślubów,
  • księga urodzeń, 
  • księga zgonów,
  • rejestr wydanych dowodów osobistych,
  • ewidencja działalności gospodarczej,
  • rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • rejestr zamówień publicznych,
  • ewidencja gruntów,
  • rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  • rejestr decyzji administracyjnych o pozwoleniu na budowę,
  • ewidencja oddanych do użytkowania obiektów budowlanych,
  • ewidencja rozpoczynanych obiektów budowlanych,
  • ewidencja zgłoszeń budowy i robót budowlanych nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę,
  • rejestr delegacji,
  • rejestr zaświadczeń o dochodzie z gospodarstwa rolnego,
  • rejestr decyzji wymiarowych podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego i podatku leśnego,
  • rejestr przypisów i odpisów podatku od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego i  podatku leśnego,
  • rejestr ulg i zwolnień podatkowych,
  • rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych,
  • ewidencja pracowników zatrudnionych w szczególnym charakterze.

metryczka


Wytworzył: Krystyna Kalinowska - Sekretarz Gminy (27 czerwca 2003)
Opublikował: Dorota Kraska (27 czerwca 2003, 12:55:38)

Ostatnia zmiana: Dorota Kraska-Wadych (5 stycznia 2015, 12:18:20)
Zmieniono: aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 13813