NULL string(0) ""

Uchwała nr XL.382.2022RADY GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKAz dnia 2 marca 2022w sprawie zmian w budżecie gminy Dąbrowa Chełmińska na 2022 rok Na podstawie art. 211, 212, 214, 215, 222, 235-237, 239, 242 ust.1, 243 ust. 1, 258, 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305, 1535, 1773, 1236, 1535, 1927, 1981 i 2270) oraz art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. c, d, i oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372, 1834) uchwala się, co następuje:

Uchwała nr XL.382.2022
RADY GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia 2 marca 2022


w sprawie zmian w budżecie gminy Dąbrowa Chełmińska na 2022 rok

Na podstawie art. 211, 212, 214, 215, 222, 235-237, 239, 242 ust.1, 243 ust. 1, 258, 264 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 305, 1535, 1773, 1236, 1535, 1927, 1981 i 2270) oraz art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. c, d, i oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r., poz. 1372, 1834) uchwala się, co następuje:


§ 1.  W uchwale Nr XXXVIII.361.2021 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia  22 grudnia  2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Dąbrowa Chełmińska na 2022 rok zmienionej Uchwałą Nr XXXIX.374.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia  19 stycznia 2022 r. wprowadza się następujące zmiany:
 
1) § 1. Otrzymuje brzmienie:
„§ 1. Dochody budżetu na 2022 rok w wysokości 46 493 472,50  zł zwiększa się o kwotę       382 277,22 zł. Dochody budżetu po zmianach wynoszą 46 875 749,72 zł, z tego:
1. Dochody bieżące w kwocie  40 366 287,05 zł
2. Dochody majątkowe w kwocie 6 509 462,67 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1.”.
 
2) § 2. Otrzymuje brzmienie:
„§ 2.1. Wydatki budżetu na 2022 rok w wysokości 48 139 479,87 zł  zwiększa się  o kwotę       644 982,78 zł. Wydatki budżetu po zmianach wynoszą 48 784 462,65 zł, zgodnie
z załącznikiem Nr 2, z tego:
1) wydatki bieżące w wysokości 40 127 801,41 zł, w tym:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 19 837 422,79 zł,
b) dotacje w wysokości 2 061 211,37 zł,                                                   
c) wydatki na obsługę długu w wysokości 230 000,00 zł;
2)  wydatki majątkowe w wysokości 8 656 661,24 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 3, z tego:
 a) dotacje w wysokości 32 000,00 zł.
2. Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących
z Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 2 178 882,47 zł, zgodnie
z załącznikiem Nr 4.”.
 
3) § 4. Otrzymuje brzmienie:
„§ 4. Deficyt budżetu w kwocie 1 908 712,93 zł, który zostanie pokryty przychodami  pochodzącymi z:
1. Zaciągniętych kredytów bankowych w kwocie 1 297 962,00 zł,
2. Przychody jednostek samorządu terytorialnego z niewykorzystanych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych związanych ze szczególnymi zasadami wykonywania budżetu określonymi w odrębnych ustawach w kwocie 210 913,00 zł.
3. Przychody jednostek samorządu terytorialnego z wynikających z rozliczenia środków określonych w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy i dotacji na realizację programu, projektu lub zadania finansowanego z udziałem tych środków w kwocie 39 058,93 zł.
4. Wolne środki, o których mowa w art. 217 ust.2 pkt 6 ustawy w kwocie 360 779,00 zł.”.
 
4) § 5. Otrzymuje brzmienie:
„§ 5. Określa się łączną kwotę przychodów budżetu w wysokości 2 849 593,93 zł oraz łączną kwotę rozchodów budżetu w wysokości 940 881,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.”.
 
5) § 6. Otrzymuje brzmienie:
 „§ 6.1. Określa się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 6 409 311,82 zł, zgodnie z załącznikiem          Nr 6.
 2. Określa się wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej  i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 6 409 311,82 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 7.
3. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w wysokości 500,00 zł, zgodnie                       z załącznikiem Nr 8.
 4. Ustala się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w wysokości  33 500,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 9.”.
 
6) § 7. Otrzymuje brzmienie:
§ 7. Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu gminy  w wysokości 2 102 018,52 zł, z tego:
1.   Dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych w wysokości 1 663 146,52 zł, w tym:
      1) dotacje celowe w kwocie 703 146,52 zł,
      2) dotacje podmiotowe w kwocie 960 000,00 zł,
2. Dotacje dla jednostek nienależących do sektora finansów publicznych w wysokości 438 872,00 zł, w tym:
      1) dotacje celowe w kwocie 406 100,00 zł,
       2) dotacje podmiotowe w kwocie 32 772,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 10.”.
 
7) § 9. Otrzymuje brzmienie:
„§ 9. Ustala się plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego w wysokości 513 599,69 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 12.”.
 
8) § 10. Otrzymuje brzmienie:
„§ 10. Ustala się dochody w kwocie 136 000,00 zł ogółem, w tym: 110 000,00 zł – wpływy z opłat za zezwolenia  na sprzedaż napojów alkoholowych i 26 000,00 zł – wpływy z części opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym oraz wydatki w kwocie 136 000,00 zł ogółem, w tym: 126 000,00 zł - realizacja zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i 10 000,00 zł  - realizacja zadań związanych ze zwalczaniem narkomanii, zgodnie z załącznikiem Nr 13.”.
 
9) § 13. Otrzymuje brzmienie:
„§ 13. Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie          2 797 962,00  zł, w tym:
1.  Na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 500 000,00 zł,
2. Na finansowanie  planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 297 962,00 zł.”.
 
10) § 14. Otrzymuje brzmienie:
„§ 14. Upoważnia się Wójta Gminy do:
1. Zaciągania kredytów i pożyczek na:
1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 1 500 000,00 zł,
2)  finansowanie  planowanego deficytu budżetu w kwocie 1 297 962,00 zł.
2. Dokonywania zmian w budżecie polegających na:
    1) przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu,   w zakresie wydatków bieżących łącznie z wydatkami na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
    2) zmianach w planie wydatków inwestycyjnych w ramach jednego działu pomiędzy zadaniami z wyłączeniem wprowadzania nowych zadań i odstąpienia od zadań zaplanowanych,
3) dokonywania zmian w planie dochodów i wydatków związanych ze:
a) zmianą kwot lub uzyskaniem płatności przekazywanych z budżetu środków europejskich, o ile zmiany te nie pogorszą wyniku budżetu,
b) zmianami w realizacji przedsięwzięcia finansowanego z udziałem środków europejskich albo środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 3, o ile zmiany te nie pogorszą wyniku budżetu,
c) zwrotem płatności otrzymanych z budżetu środków europejskich.
3. Lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach bankowych w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu gminy.
4. Do przekazywania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych JST do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.”.
 
    §  2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dąbrowa Chełmińska.
 
     § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i  podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego.
 
   
 
Uzasadnienie do Uchwały Nr XL.382.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska  z dnia 2 marca 2022 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2022 rok
Zwiększa się dochody i  wydatki oraz dokonuje się przeniesienia wydatków między działami, rozdziałami i paragrafami w sposób następujący:
 
DOCHODY
010-01095 § 0770 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 47 715,45 zł (sprzedaż działki przeznaczonej na cele rolnicze)
400-40002  § 0970 (Dostarczanie wody):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 170,46 zł (rekompensata kosztów odzyskiwania należności za wodę)
 
600-60004 (Lokalny transport zbiorowy):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 3 455,68 zł ogółem, w tym:
§ 0620  (opłata za zezwolenie) 60,00 zł
§ 0940 (wpływy z rozliczeń z lat ubiegłych) 246,44 zł
§ 0950 (wpływy z tytułu kar i odszkodowań wynikających z umów) 300,00 zł
§ 2950 (wpływy ze zwrotów niewykorzystanych dotacji) 2 849,24 zł
 
600-60016  (Drogi publiczne gminne):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 39 029,30 ogółem, w tym:
§ 0950 (wpływy z tytułu kar i odszkodowań) 1 029,30 zł
§ 6257 (zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór”) 38 000,00 zł
 
700-70005 § 0770 (Gospodarka gruntami i nieruchomościami):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 12 284,55 zł (sprzedaż gruntu)
 
700-70007 § 0920 (Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 100,00 zł (pozostałe odsetki)
 
750-75011 § 2010 (Urzędy Wojewódzkie):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 400,00 zł zgodnie z decyzją Wojewody           Nr WFB.I.3120.1.1.2022 z dnia 16 lutego 2022 r.
 
750-75023 § 0750 (Administracja publiczna):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 2 225,00 zł (najem boiska)
 
754-75412 § 0950 (Ochotnicze Straże Pożarne):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 000,00 zł (odszkodowanie z TU za uszkodzony płot)
 
756-75615 (Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 32 372,13 zł ogółem, w tym:
§ 0310 (podatek od nieruchomości) 30 000,00 zł
§ 0500 (podatek od czynności cywilnoprawnych) 2 372,13 zł
 
756-75616 § 0310 (Wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 90 000,00 zł (podatek od nieruchomości)
 
756-75618 (Wpływy z innych opłat stanowiących dochody jednostek samorządu terytorialnego na podstawie ustaw):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 100,00 zł ogółem, w tym:
§ 0690 (wpływy z różnych opłat) 1 000,00 zł
§ 0920 (pozostałe odsetki) 100,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 26 000,00 zł § 0270 (wpływy z części opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym)
 
756-75619 § 0270 (Wpływy z różnych rozliczeń):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 26 000,00 zł (wpływy z części opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym)
 
758-75801 § 2920 (Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 27 645,00 zł zgodnie z pismem Ministra Finansów Nr ST3.4751.4.2022.1g z dnia 25 lutego 2022 r. z przeznaczeniem na dodatkowe zajęcia specjalistyczne z zakresu pomocy psychologiczno - pedagogicznej
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 35 993,00 zł zgodnie z pismem Ministra Finansów Nr ST3.4750.1.2022
 
758-75814 (Różne rozliczenia finansowe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 11 700,00 zł § 0920 (pozostałe odsetki)
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 140 000,00 zł § 0940 (wpływy z rozliczeń z lat ubiegłych)
 
851-85195 § 2180 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 1 800,00 zł (§ 2180 środki z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na finansowanie i dofinansowanie realizacji zadań związanych  z przeciwdziałaniem COVID -19)
 
852-85215 § 2010 (Dodatki mieszkaniowe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 104,82 zł zgodnie z decyzją Wojewody  Nr WFB.I.3120.3.3.2022 z dnia 24 stycznia 2022 r.
 
852-85216 § 0940 (Zasiłki stałe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 700,00 zł (zwroty zasiłków za lata ubiegłe)
 
852-85219 § 2030 (Ośrodki Pomocy Społecznej):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 5 300,00 zł zgodnie z decyzją Wojewody           Nr WFB.I.3120.1.1.2022 z dnia 16 lutego 2022 r.
 
852-85295 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 48 960,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” – edycja 2022 r. (§ 2170)
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 1 658,28 zł (projekt z ROPS w Toruniu „Kujawsko – Pomorska Teleopieka” § 2057)
 
900-90005 § 0947 (Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 150 000,00 zł (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych)
 
900-90015 § 0940 (Oświetlenie ulic, placów i dróg):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 6,01 zł (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych)
 
921-92109 (Domy i ośrodki kultury, świetlice i kluby):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 77 459,78 zł ogółem, w tym:
§ 0947 (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych) 11 012,46 zł
§ 0949 (wpływy ze zwrotów z lat ubiegłych) 42 009,92 zł
§ 2950 (wpływy ze zwrotów niewykorzystanych dotacji oraz płatności) 24 437,40 zł
 
921-92116 (Biblioteki):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 5 400,32 zł § 2950 (wpływy ze zwrotów niewykorzystanych dotacji oraz płatności)
 
 
WYDATKI
010-01043 § 6059 (Infrastruktura wodociągowa wsi):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 500,00 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej  i wodociągowej w Gminie Dąbrowa Chełmińska”
 
600-60014 § 6050 (Drogi publiczne powiatowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 30 000,00 zł z przeznaczeniem na zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa ścieżki rowerowej w pasie drogi powiatowej w miejscowości Boluminek i Bolumin”
 
600-60016 (Drogi publiczne gminne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 455 800,00 zł ogółem, w tym:
§ 4270 (zakup usług remontowych) 127 000,00 zł, w tym FS Gzin – 1 600,00 zł
§ 4300 (zakup usług pozostałych) 15 800,00 zł              
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa części drogi gminnej Nr 050504C  w miejscowości Czarże i Borki) 25 000,00 zł
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa dróg na os. Pod Gruszą  w miejscowości Ostromecko”) 150 000,00 zł
§ 6057 (zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór”) 38 000,00 zł
§ 6059 (zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór”) 100 000,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 79 400,00 zł ogółem, w tym:
§ 4300 (zakup usług pozostałych) – FS Gzin 1 600,00 zł
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja części ul. Sosnowej w miejscowości Gzin”) 60 000,00 zł
§ 6060 „Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem” 17 800,00 zł
 
700-70005 (Gospodarka gruntami i nieruchomościami):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 5 000,00 zł  § 4300 (usługa rozbiórki budynku przy ul. Targowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 20 000,00 zł § 4390 (zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz opinii)
 
750-75011 (Urzędy Wojewódzkie):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 3 946,00 zł ogółem, w tym:
§ 4010 (wynagrodzenia osobowe) 1 400,00 zł
§ 4040 (dodatkowe wynagrodzenie roczne) 2 546,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 2 546,00 zł (§ 4010 wynagrodzenie osobowe)
 
750-75023  (Urzędy Gmin):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 22 025,00 zł ogółem, w tym:
§ 4170 (wynagrodzenia bezosobowe) 2 225,00 zł
§ 4210 (zakup materiałów z przeznaczeniem na remont pawilonu w miejscowości Wałdowo Królewskie) 12 000,00 zł
§ 4300 (przegląd dźwigu znajdującego się w budynku w miejscowości Czarże) 5 000,00 zł
§ 4430 (rejestracja i ubezpieczenie ciągnika rolniczego) 2 800,00 zł
 
750-75075 § 4300 (Promocja jednostek samorządu terytorialnego):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 2 849,24 zł (zakup usług pozostałych)
 
754-75412 § 4270 (Ochotnicze Straże Pożarne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1 000,00 zł (zakup usług remontowych)
 
801-80101 (Szkoły podstawowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 105 995,00 zł ogółem, w tym:
§ 4110 (składki na ubezpieczenie społeczne) 3 919,43 zł
§ 4120 (składki na FP) 559,19 zł
§ 4217 (zakup materiałów i wyposażenia) 2 828,70 zł
§ 4219 (zakup materiałów i wyposażenia) 171,30 zł
§ 4240 (zakup środków dydaktycznych i książek) 75 350,00 zł, w tym 2 000,00 zł dla Zespołu Szkół w Czarżu z przeznaczeniem na zakup książek – biblioteka szkolna)
§ 4710 (wpłaty na PPK) 342,37 zł
§ 4790 (wynagrodzenia osobowe nauczycieli) 22 824,01 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 38 993,00 zł ogółem, w tym:
§ 4307 (zakup usług pozostałych) 2 828,70 zł
§ 4309 (zakup usług pozostałych) 171,30 zł
§ 4790 (wynagrodzenie osobowe nauczycieli) 35 993,00 zł
 
801-80146 (Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 41 300,00 zł ogółem, w tym:
§ 4410 (podróże służbowe krajowe) 3 500,00 zł
§ 4700 (szkolenia) 37 800,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 41 300,00 zł (§ 4300 zakup usług pozostałych)
 
851-85195 § 4010 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1 800,00 zł (wynagrodzenia osobowe)
 
852-85215 (Dodatki mieszkaniowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 104,82 zł ogółem, w tym:
§ 3110 (świadczenia społeczne) 102,76 zł
§ 4210 (zakup materiałów i wyposażenia) 2,06 zł
 
852-85216 § 2910 (Zasiłki stałe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 700,00 zł (zwroty dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem)
 
852-85219 § 4010 (Ośrodki Pomocy Społecznej):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 5 300,00 zł (wynagrodzenia osobowe)
 
852-85295 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 48 960,00 zł ogółem, w tym:
§ 4110 (składki na ubezpieczenie społeczne) 6 922,00 zł
§ 4120 (składki na FP) 878,00 zł
§ 4170 (wynagrodzenia bezosobowe) 40 200,00 zł
§ 4210 (zakup materiałów i wyposażenia) 760,00 zł
§ 4300 (zakup usług pozostałych) 200,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 1 658,28 zł (§ 4307 zakup usług pozostałych)
 
855-85501 (Świadczenia wychowawcze):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 17 369,00 zł (§ 3110 świadczenia społeczne)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 17 369,00 zł ogółem, w tym:
§ 4010 (wynagrodzenia osobowe) 9 288,00 zł
§ 4110 (składki na ubezpieczenie społeczne) 1 594,00 zł
§ 4120 (składki na FP) 223,00 zł
§ 4210 (zakup materiałów i wyposażenia) 1 487,00 zł
§ 4300 (zakup usług pozostałych) 4 500,00 zł
§ 4710 (wpłaty na PPK) 277,00 zł
 
855-85516 § 2310 (System opieki nad dziećmi do lat 3):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 5 000,00 zł (dotacja celowa)
 
900-90001 § 4300 (Gospodarka ściekowa i ochrona wód):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 50 000,00 zł (zakup usług pozostałych)
 
900-90015 (Oświetlenie ulic, placów i dróg):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 48 600,00 zł ogółem, w tym:
§ 4270 (zakup usług remontowych) 4 600,00 zł
§ 6050 (zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska”) 44 000,00 zł.
 
Zmian w budżecie dokonano na podstawie otrzymanych decyzji, pism, złożonych wniosków oraz planowanego wykonania

ZAŁĄCZNIKI
 
Załącznik Nr 1.pdf (242kB) pdf
Załącznik Nr 2.pdf (215kB) pdf
Załącznik Nr 3.pdf (255kB) pdf
Załącznik Nr 4.pdf (138kB) pdf
Załącznik nr 5.pdf (207kB) pdf
Załącznik Nr 6.pdf (88kB) pdf
Załącznik Nr 7.pdf (139kB) pdf
Załącznik nr 10.pdf (301kB) pdf
Załącznik 12.pdf (276kB) pdf
Załącznik nr 13.pdf (212kB) pdf

Uchwała opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego
poz. 1222 z dnia 2022-03-11

metryczka


Opublikował: Barbara Piórkowska (9 marca 2022, 12:39:46)

Ostatnia zmiana: Barbara Piórkowska (15 marca 2022, 14:30:49)
Zmieniono: publikacja w Dz.Urz.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 411