NULL string(0) ""

Uchwała nr LV.499.2023RADY GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKAz dnia 29 marca 2023w sprawie zmian w budżecie gminy Dąbrowa Chełmińska na 2023 rokNa podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i pkt 9 lit. D oraz lit. i, pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40), art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 242, art. 258, art. 264 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1634, 1692, 1747, 1079, 1768, 1725, 1964, 2414, z 2023 r. poz.412) oraz art. 31a, art. 31b, art. 111 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2023 r. poz.103 i 185), uchwala się co następuje:

Uchwała nr LV.499.2023
RADY GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
z dnia 29 marca 2023


w sprawie zmian w budżecie gminy Dąbrowa Chełmińska na 2023 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 i pkt 9 lit. D oraz lit. i, pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40), art. 211, art. 212, art. 214, art. 215, art. 222, art. 235, art. 236, art. 237, art. 242, art. 258, art. 264 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1634, 1692, 1747, 1079, 1768, 1725, 1964, 2414, z 2023 r. poz.412) oraz art. 31a, art. 31b, art. 111 ustawy z dnia 12 marca 2022 r. o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (Dz. U. z 2023 r. poz.103 i 185), uchwala się co następuje:


  § 1. W uchwale Nr LI.468.2022 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 22 grudnia  2022 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Dąbrowa Chełmińska na 2023 rok, zmienionej Uchwałą Nr LIII.483.2023 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 25 stycznia 2023 r., Uchwałą Nr LIV.487.2023 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 22 lutego 2023 r., Zarządzeniem Nr 0050.22.2023 Wójta Gminy Dąbrowa Chełmińska z dnia 16 marca 2023 r. wprowadza się następujące zmiany:
 
1) § 1. Otrzymuje brzmienie:
„§ 1. Dochody budżetu w wysokości 53 172 515,41 zł zmniejsza się o kwotę 7 449,96 zł. Dochody budżetu po zmianach wynoszą 53 165 065,45 zł, z tego:
1. Dochody bieżące w kwocie   45 843 383,98 zł
2. Dochody majątkowe w kwocie 7 321 681,47 zł
zgodnie z załącznikiem Nr 1.”.
 
2) § 2. Otrzymuje brzmienie:
„§ 2.1. Wydatki budżetu  w wysokości 57 756 230,08 zł  zwiększa się  o kwotę  892 600,54 zł. Wydatki budżetu po zmianach wynoszą 58 648 830,62 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 2, z tego:
1) wydatki bieżące w wysokości 47 781 248,01 zł, w tym:
a) wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w wysokości 22 401 596,41 zł,
b) dotacje w wysokości 2 512 384,12 zł,                                                   
c) wydatki na obsługę długu w wysokości 750 836,16 zł;
2)  wydatki majątkowe w wysokości 10 867 582,61 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 3, z tego:
 a) dotacje w wysokości 34 000,00 zł.
2. Ustala się wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących
z Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności w wysokości 3 577 311,23 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 4, w tym:
 a) dotacje w wysokości 4 704,15 zł.”.
 
3) § 4. Otrzymuje brzmienie:
„ § 4. Deficyt budżetu w kwocie 5 483 765,17 zł, który zostanie pokryty przychodami  pochodzącymi z:
1. Przychodami z zaciągniętych pożyczek  na wyprzedzające finansowanie działań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 2 710 388,00 zł.
2. Przychodów z zaciągniętych kredytów w kwocie 597 370,63 zł.
3. Przychodów jednostek samorządu terytorialnego z wynikających z rozliczenia środków określonych w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy i dotacji na realizację programu, projektu lub zadania finansowanego z udziałem tych środków w kwocie 421 490,01 zł.
4. Przychody jednostek samorządu terytorialnego z niewykorzystanych środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających  z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych związanych ze szczególnymi zasadami wykonywania budżetu określonymi w odrębnych ustawach w kwocie 884 050,50 zł,
4. Wolnych środków, o których mowa w art. 217 ust. 2 pkt 6 ustawy w kwocie              870 466,03 zł.”.
 
4) § 5. Otrzymuje brzmienie:
„§ 5. Ustala się łączną kwotę przychodów budżetu w wysokości 6 455 011,05 zł oraz łączną kwotę rozchodów budżetu w wysokości 971 245,88 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 5.”.
5) § 6. Otrzymuje brzmienie:
„§ 6.1. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami  w 2023 r. w wysokości 3 219 888,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 6. 
2. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w wysokości 1 000,00 zł, zgodnie
 z załącznikiem Nr 7.
3. Ustala się dochody związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej w wysokości  38 000,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 8.”.
 
6) § 7. Otrzymuje brzmienie:
„§ 7. Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielonych z budżetu gminy w wysokości 2 551 088,27 zł, z tego:
1.Dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych w wysokości 1 811 594,73 zł, w tym:
1) dotacje celowe w kwocie 821 594,73 zł,
2) dotacje podmiotowe w kwocie 990 000,00 zł,
2.  Dotacje dla jednostek nienależących do sektora finansów publicznych w wysokości 739 493,54 zł, w tym:
1) dotacje celowe 498 900,00 zł,
2) dotacje podmiotowe 240 593,54 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 9.”.
 
7) § 9. Otrzymuje brzmienie:
„§ 9. Ustala się plan wydatków na przedsięwzięcia realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego w wysokości 571 745,26 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 11.”.
 
8) § 10. Otrzymuje brzmienie:
„§ 10. Ustala się dochody w kwocie 180 000,00 zł ogółem, w tym: 130 000,00 zł – wpływy  z opłat za zezwolenia  na sprzedaż napojów alkoholowych i 50 000,00 zł – wpływy z części opłaty za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w obrocie hurtowym oraz wydatki w kwocie 281 198,92 zł ogółem, w tym: 182 598,92 zł - realizacja zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i 15 000,00 zł  - realizacja zadań związanych ze zwalczaniem narkomani oraz organizacja czasu wolnego (kultura i sport)  dla obywateli Ukrainy przebywających na terenie gminy – 83 600,00 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 12.”.
 
9) § 11. Otrzymuje brzmienie:
„ § 11. Ustala się plan dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w wysokości 2 131 657,96 zł  i wydatków związanych z realizacją systemu gospodarowania odpadami komunalnymi w kwocie 2 932 509,54 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 13.”
 
10) § 13. Otrzymuje brzmienie:
„§ 13.1  Ustala się plan środków przeznaczonych na pomoc obywatelom Ukrainy w związku  z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa w następujących wysokościach:
1) dochody  889 204,40 zł,
2) wydatki   976 439,40 zł, zgodnie z załącznikiem Nr 15.”.
2. Ustala się plan wydatków w wysokości 1 000,00 zł na zadania z zakresu poprawy efektywności energetycznej, rozwoju odnawialnych źródeł energii w rozumieniu art. 2 pkt 22 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii oraz ograniczenia kosztów zakupu ciepła lub energii ponoszonych przez odbiorców, wydatków w kwocie nie mniejszej niż równowartość 15 % kwot otrzymanych w roku 2022 dodatkowych dochodów z tytułu udziału we wpływach z podatku dochodowego od osób fizycznych, zgodnie z załącznikiem Nr 16.”.
 
     §  2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Dąbrowa Chełmińska.
 
     § 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i  podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko – Pomorskiego.
 
  
Uzasadnienie do Uchwały Nr LV.499.2023 Rady Gminy Dąbrowa Chełmińska  z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na 2023 rok
 
Zwiększa się dochody i wydatki oraz dokonuje się przeniesienia wydatków między działami, rozdziałami i paragrafami w sposób następujący:
 
DOCHODY
010-01043 (Infrastruktura wodociągowa wsi):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 8 000,00 zł (partycypacja przez mieszkańców w zadaniu inwestycyjnym pn. : „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska ul. Kwiatowa, Bratkowa”)
 
600-60004 (Lokalny transport zbiorowy):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 16,89 zł (dopłata do zakupu biletów komunikacji za m-c 12/2022 przez Urząd Marszałkowski)
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 1 693,94 zł (zwrot mylnie przekazanej dotacji)
 
600-60016 (Drogi publiczne gminne):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 2 254,92 zł ogółem, w tym:
(wpływ odszkodowania z TU za uszkodzony przystanek w Nowym Dworze) 2 050,04 zł,
(dochody za złomowanie przystanku) 204,88 zł
 
600-60095 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 600,00 zł  (zapewnienie transportu obywatelom Ukrainy)
 
750-75011  (Urzędy Wojewódzkie):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 500,00 zł (zgodnie z decyzją Wojewody Nr WFB.I.3120.1.13.2023 z dnia 21 lutego 2023 r.
 
750-75023 (Urzędy Gmin):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 2 518,95 zł ogółem, w tym:
(zwrot z lat ubiegłych) 1,88 zł
(sprzedaż samochodu służbowego) 2 517,07 zł
 
754-75412 (Ochotnicze Straże Pożarne):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 832,44 zł (zwrot niewykorzystanej dotacji za 2022 r.)
 
758-75801 (Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego):
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 70 785,00 zł zgodnie z pismem Ministra Finansów Nr ST3.4750.2.2023 z dnia 17 lutego 2023 r.
 
758-75814 (Różne rozliczenia finansowe):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 19 700,00 zł ogółem, w tym:
(kapitalizacja odsetek od rachunku bankowego) 700,00 zł
(środki z Funduszu Pomocy Ukrainie z przeznaczeniem na zadania oświatowe)
19 000,00 zł
 
801-80101 (Szkoły podstawowe):
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 370,41 zł (rozliczenie końcowe Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji)
 
801-80195 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 6 250,00 zł ogółem, w tym:
(dotacja dla Szkoły Podstawowej im. Magdaleny Mortęskiej w Czarżu w ramach programu Rządowego „Poznaj Polskę” 2023 r.) 5 000,00 zł
(wkład własny uczestników projektu) 1 250,00 zł
 
 
852-85219  (Ośrodek Pomocy Społecznej):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 23 200,00 zł (zgodnie z decyzją Wojewody Nr WFB.I.3120.1.13.2023 z dnia 21 lutego 2023 r.
 
855-85502  (Świadczenia rodzinne, świadczenie z funduszu alimentacyjnego oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 3 605,00 zł (zgodnie z decyzją Wojewody          Nr WFB.I.3120.1.16.2023 z dnia 20 marca 2023 r.
 
855-85503  (Karta Dużej Rodziny):
- dokonuje się zwiększenia dochodów o kwotę 660,00 zł (zgodnie z decyzją Wojewody  Nr WFB.I.3120.1.14.2023 z dnia 10 marca 2023 r.
 
900-90001 (Gospodarka ściekowa i ochrona wód):
- dokonuje się zmniejszenia dochodów o kwotę 2 738,81 zł (wpływy z usług za odprowadzanie ścieków)
 
 
WYDATKI
010-01043 (Infrastruktura wodociągowa wsi):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 21 000,00 zł z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn. : „Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska ul. Kwiatowa, Bratkowa”)
 
400-40002 (Dostarczanie wody):
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 13 000,00 zł (różne opłaty i składki)
 
600-60016 (Drogi publiczne gminne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 18 050,04 zł ogółem, w tym:
(zakup usług pozostałych) 2 050,04 zł
(wprowadza się zadanie inwestycyjne pn.: „Budowa części drogi gminnej Nr 050504C w miejscowości Czarże i Borki”) 16 000,00 zł
 - dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 8 000,00 zł (zadanie remontowe                   pn.: „Remont drogi na ul. Szkolnej i Otowickiej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska”)
 
600-60095 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 600,00 zł  (zapewnienie transportu obywatelom Ukrainy)
 
700-70007 (Gospodarowanie mieszkaniowym zasobem gminy):
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 12 000,00 zł (zakup usług remontowych)
 
750-75011  (Urzędy Wojewódzkie):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 500,00 zł (wynagrodzenia osobowe)
 
750-75023 (Urzędy Gmin):
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 1 330,00 zł (zakup usług pozostałych)
 
 
801-80101 (Szkoły Podstawowe):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 99 250,00 zł ogółem, w tym:
(wynagrodzenia bezosobowe) 20 000,00 zł
(zakup środków żywności) 2 000,00 zł
(zakup środków dydaktycznych i książek) 5 500,00 zł
(zakup usług remontowych) 20 000,00 zł
(zakup usług zdrowotnych) 1 350,00 zł
(zakup towarów w związku z pomocą obywatelom Ukrainy ) 3 000,00 zł
(wynagrodzenia i uposażenia wypłacane w związku z pomocą obywatelom Ukrainy) 4 000,00 zł
(składki i inne pochodne od wynagrodzeń pracowników wypłacanych w związku z pomocą obywatelom Ukrainy) 9 000,00 zł
(pozostałe wydatki bieżące na zadania związane z pomocą obywatelom Ukrainy)               2 000,00 zł
(realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa placu zabaw Zespołu Szkół im. Mariana Rejewskiego w Ostromecku”) 32 400,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 115 635,00 zł ogółem, w tym:
(wynagrodzenie osobowe pracowników) 40 000,00 zł
(składki na ubezpieczenie społeczne) 10 181,84 zł
(składki na FP i Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób Niepełnosprawnych) 1 449,27 zł
(zakup materiałów i wyposażenia) 4 850,00 zł
(wynagrodzenia osobowe nauczycieli) 59 153,89 zł
 
801-80104 Przedszkola):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1 000,00 zł  (składki i inne pochodne od wynagrodzeń pracowników wypłacanych w związku z pomocą obywatelom Ukrainy)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 2 500,00 zł (zakup środków dydaktycznych i książek)
 
801-80107 (Świetlice szkolne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 20 000,00 zł  (zakup materiałów                           i wyposażenia)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 3 000,00 zł ogółem, w tym:
(zakup materiałów i wyposażenia) 1 000,00 zł
(zakup środków dydaktycznych i książek) 2 000,00 zł
 
801-80146 (Dokształcanie i doskonalenie nauczycieli):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 40 251,00 zł ogółem, w tym:
(podróże krajowe służbowe) 4 000,00 zł
(szkolenia) 36 251,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 40 251,00 zł (zakup usług pozostałych)
 
801-80148 (Stołówki szkolne):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 1 000,00 zł (zakup materiałów i wyposażenia)
 
801-80195 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 6 250,00 zł (zakup usług pozostałych)
 
851-85154 (Przeciwdziałanie alkoholizmowi):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 20 198,92 zł ogółem, w tym:
(zakup usług pozostałych) 17 598,92 zł
(zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii) 2 600,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 2 600,00 zł (zakup usług pozostałych)
 
 
852-85219 (Ośrodki Pomocy społecznej):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 38 852,00 zł ogółem, w tym:
(wynagrodzenia osobowe) 30 525,00 zł
(dodatkowe wynagrodzenia roczne) 6 827,00 zł
(zakup usług remontowych) 1 500,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 15 652,00 zł ogółem, w tym:
(wynagrodzenia osobowe) 6 827,00 zł
(dodatkowe wynagrodzenia roczne) 7 325,00 zł
(zakup usług pozostałych) 1 500,00 zł
 
855-85502 (Świadczenia rodzinne, świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 3 605,00 zł ogółem, w tym:
(świadczenia społeczne) 3 500,00 zł
 (zakup materiałów i wyposażenia) 100,00 zł
(zakup usług pozostałych) 5,00 zł
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 99 820,00 zł ogółem, w tym:
 (świadczenia społeczne wypłacane obywatelom Ukrainy przebywającym na terytorium RP) 84 000,00 zł
(zakup towarów w związku z pomocą obywatelom Ukrainy ) 1 200,00 zł
(zakup usług związanych z pomocą obywatelom Ukrainy) 1 620,00 zł
(pozostałe wydatki bieżące na zadania związane z pomocą obywatelom Ukrainy)               13 000,00 zł
 
855-85503  (Karta Dużej Rodziny):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 660,00 zł (zakup materiałów i wyposażenia)
 
855-85516 (System opieki nad dziećmi do lat 3):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 300,00 zł  na środki dotacji celowej dla jednostek spoza sektora finansów publicznych na finansowanie lub dofinansowanie zadań bieżących związanych z pomocą obywatelom Ukrainy
 
855-85595 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 99 820,00 zł ogółem, w tym:
(świadczenia społeczne wypłacane obywatelom Ukrainy przebywającym na terytorium RP) 84 000,00 zł
(zakup towarów w związku z pomocą obywatelom Ukrainy ) 1 200,00 zł
(zakup usług związanych z pomocą obywatelom Ukrainy) 1 620,00 zł
(pozostałe wydatki bieżące na zadania związane z pomocą obywatelom Ukrainy)               13 000,00 zł
 
900-90002 (Gospodarka odpadami):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 782 851,58 zł (zakup usług pozostałych)
 
900-90004 (Utrzymanie zieleni w miastach i gminach):
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 2 500,00 zł (FS Ostromecko) ogółem, w tym:
(wynagrodzenie bezosobowe) 1 500,00 zł
(zakup materiałów i wyposażenia) 1 000,00 zł
 
900-90005 (Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu):
- dokonuje się wprowadzenia wydatków na kwotę 1 000,00 zł (zadanie inwestycyjne              pn.: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych oraz wykonanie dokumentacji projektowej dla budynków gminnych”)
 
 
921-92195 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 2 500,00 zł (zakup środków żywności -              FS Ostromecko)
 
926-92695 (Pozostała działalność):
- dokonuje się zwiększenia wydatków o kwotę 60 200,00 zł ogółem, w tym:
(zadanie inwestycyjne pn..: „Budowa siłowni zewnętrznej  w miejscowości Nowy Dwór  9 000,00 zł - FS Nowy Dwór, 3 200,00 zł –  wydatki inwestycyjne związane z pomocą obywatelom Ukrainy)
(zadanie inwestycyjne pn.: „Doposażenie placu zabaw przy ul. Rzemieślniczej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska” 48 000,00 zł –  wydatki inwestycyjne związane z pomocą obywatelom Ukrainy)
- dokonuje się zmniejszenia wydatków o kwotę 9 000,00 zł (zakup i montaż urządzenia do siłowni zewnętrznej – FS Nowy Dwór).
 
 
Zmian w budżecie dokonano na podstawie otrzymanego pisma, decyzji oraz złożonych wniosków przez pracowników Urzędu Gminy, Kierownika jednostki organizacyjnej i Dyrektorów szkół, planowanego wykonania.

ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1.pdf (191kB) pdf
Załącznik Nr 2.pdf (234kB) pdf
Załącznik Nr 3.pdf (270kB) pdf
Załącznik nr 5.pdf (218kB) pdf
Załącznik Nr 6.pdf (134kB) pdf
Załącznik Nr 13.pdf (209kB) pdf
Załącznik Nr 9.pdf (300kB) pdf
Załącznik Nr 11.pdf (288kB) pdf
Załącznik Nr 12.pdf (216kB) pdf
Załącznik Nr 15.pdf (228kB) pdf
Załącznik Nr 16.pdf (195kB) pdf



Uchwała opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego
poz. 2559 z dnia 2023-04-07

metryczka


Opublikował: Barbara Piórkowska (6 kwietnia 2023, 15:59:01)

Ostatnia zmiana: Barbara Piórkowska (11 kwietnia 2023, 14:18:23)
Zmieniono: .

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 236