Zadania Sekretarza Gminy
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
- opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
- przeprowadzanie analiz kadrowych,
- opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy ,
- ogólny nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
- organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta,
- ogólny nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i akt w Urzędzie oraz nad wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
- przeprowadzanie kontroli wewnętrznych na samodzielnych stanowiskach pracy w zakresie ustalonym przez Wójta,
- pomoc komisjom Rady w przedmiocie opracowywania Statutu Gminy i jego zmian, statutów sołectw,
- współdziałanie w przedmiocie promocji Gminy,
- pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
- pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta do spraw wyborów,
- wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
metryczka
Wytworzył: Dorota Kraska (28 listopada 2003)
Opublikował: Dorota Kraska (28 listopada 2003, 12:24:53)
Ostatnia zmiana: Marta Marszal (3 września 2013, 11:40:14)
Zmieniono: Korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 8336