Projekt budowy części ul. Targowej i części ul. Łososiowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

Zamówienie na: Projekt budowy części ul. Targowej i części ul. Łososiowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska
Tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
Termin składania ofert: 06.09.2023 r. godz. 14.00

ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY SERDECZNIE ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT CENOWYCH
W RAMACH NINIEJSZEGO ZAPYTANIA
 
I.          Przedmiot i zakres zamówienia:
 
Przedmiotem zapytania jest projekt budowy części ul. Targowej i części ul. Łososiowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska - odcinek ok 750 m. Prace projektowe będą prowadzone na działkach nr 65/17,68/16,303,441/1,446/2,60/38,54/14,304,60/7,54/10,54/16,54/12, oraz działki 54/18,5085/2,56/3 które będą podlegały podziałowi geodezyjnemu.
 
Oferta ma uwzględniać:
- pomiar geodezyjny w terenie,
- sporządzenie MDCP,
- odwierty geotechniczne,
- sporządzenie opinii geotechnicznej,
- ewentualny projekt wycinki drzew,
- projekt budowlany wielobranżowy,
- projekt w branży drogowej: budowa jezdni wraz z chodnikiem/ścieżką rowerową,
- projekt w branży instalacyjnej: budowa kanalizacji deszczowej
- uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, w tym na likwidacje rowu na działce nr 65/16,65/17,
- w razie konieczności przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną i teletechniczną,
- uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień,
- przygotowanie i pomoc w złożeniu wniosku o Zezwolenie na realizację inwestycji drogowej wraz z załącznikami,
- SST,
- szczegółowy kosztorys,
- projekt stałej organizacji ruchu,
- procedurę/uzgodnienia/dokumenty ZRID,
- projekty podziałów 3 działek,
- zaprojektowanie zbiornika retencyjno-odparowującego połączonego z rurociągiem kanalizacji deszczowej fi 500 przebiegającego przez działkę nr 54/18 z której należy wydzielić potrzebny grunt. W zakresie tego punktu jest uzyskanie odpowiednich uzgodnień, opinii i pozwoleń.
 
Oferta nie ma uwzględniać:
- projektu przebudowy wodociągu,
- projektu kanału technologicznego,
- decyzji środowiskowej.
 
II.         Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
 
III.        Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia, wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w postaci wykonania minimum jednego projektu drogi o długości min. 500 metrów, który w zakresie miał również projekt sieci kanalizacji deszczowej. Przedmiotowe zamówienie powinno zostać ukończone w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy do oferty referencje.
Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na
zasadzie „spełnia”/„nie spełnia” - na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do formularza ofertowego i czy spełniają określone w formularzu ofertowym wymagania.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o  szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
 
IV.       Termin realizacji zamówienia:  6 miesięcy od daty podpisania umowy.
 
V.         Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji dotyczących zamówienia:
Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska.
Osoba do kontaktu – Mariusz Buliński tel. 668 810 197
 
VI.       Sposób przygotowania oferty:
Oferta powinna być złożona na formularzu udostępnionym przez Zamawiającego, który stanowi załącznik do zapytania.
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
 
VII.      Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć:
¾ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (podpis o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych,
 Dz.U. z 2022 poz. 671) i przesłać na adres poczty elektronicznej: zamowienia@dabrowachelminska.lo.pl, z dopiskiem „OFERTA – projekt budowy części ul. Targowej i części ul. Łososiowej w miejscowości Dąbrowa Chełmińska” w terminie do 06.09.2023 r. do godz. 14.00.
 
O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, na skrzynkę poczty elektronicznej.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
 
VIII.     Kryterium oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium: Cena brutto - 100%.
 
IX.       Warunki płatności:
Płatność jednorazowa po odbiorze prac projektowych, przelewem w terminie 14 dni od daty wpływu faktury do Urzędu Gminy.  
 
X.        Informacje dodatkowe: 
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania po stronie Wykonawcy w związku z przygotowaniem oferty. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy bez podawania uzasadnienia tej decyzji.
Zamawiający zastrzega sobie, po otwarciu ofert możliwość zakończenia postępowania bez rozstrzygnięcia.
 
XI.       Klauzula informacyjna RODO:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Wójt Gminy Dąbrowa Chełmińska  Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska e-mailowo sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl, telefonicznie 52 3816 056
Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@dabrowachelminska.lo.pl
1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit c  RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących  na administratorze wynikające z zadań określonych w przepisach szczególnych jakim jest w szczególności ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. 2018 poz. 994), która nakłada na Gminę zgodnie z art. 7 ust. 1 obowiązek zaspokajanie zbiorowych potrzeb mieszkańców oraz osób przebywających na terenie gminy. Działaniami takimi jest np.: wydania decyzji administracyjnej, postanowienia lub zaświadczenia itp. art. 6 ust. lit. b RODO w celu zawarcia i wykonania umowy, art. 6 ust. 1 lit. d RODO kiedy przetwarzanie danych osobowych  jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, np.: kiedy osoba nie może sama podjąć działania, a w jej dobrze pojętym interesie konieczne jest przetwarzanie jej danych lub kiedy nie wie, że jest do czegoś uprawniona,  art. 6 ust. 1 lit e RODO, kiedy dane są niezbędne do wykonywania zadań realizowanym przez administratora w interesie publicznym. Przetwarzanie danych osobowych jednakże musi mieć tu także swoje oparcie w ustawach na podstawie, których działa administrator, są to np.: przedsięwzięcia o charakterze kulturalnym, sportowym, rekreacyjnym, ale też ochrona zdrowia o oświata.  art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne.
2. Twoje dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.: podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe, bankowe, ubezpieczeniowe, jednostki organizacyjne administratora, które będą realizować jego ustawowe zadania, notariusze, radcowie prawni,  podmioty kontrolujące administratora  oraz inne podmioty uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów.
Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
3.Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji  i tak:
od 5 do 10 lat od dnia wykonania ostatniej czynności związanej z przetwarzaniem danych osobowych,  w zależności jednak tego czego dotyczyła czynność np.: decyzje, postanowienia, rozpatrzenie skargi, dokumentacja finansowa,  wykonywanie umów i inne, do przedawnienia roszczeń, w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, nie dłużej jednak niż do czasu, do czasu wskazanego w ppkt. 1. natomiast inna dokumentacja m.in. np. uchwały, protokoły posiedzeń zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011 nr 14 poz. 67 z późn. zm.)  są materiałem archiwalnym przechowywanym wieczyście
4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora masz prawo do:
1) dostępu do treści danych  na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO;
3) usunięcia danych na podstawie art. 17 RODO jeżeli:
a) wycofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych;
b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;
c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem;
4) ograniczenia przetwarzania danych  na podstawie art. 18 RODO jeżeli:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą;
e) wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie wpływa na tok i przebieg postępowania.
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e RODO;
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez administratora  przed jej cofnięciem.
5. Podanie Twoich danych:
1) jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa,
2) jest warunkiem zawarcia umowy. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy mogli zawrzeć i realizować  z Tobą umowy,
3) w zakresie, gdzie wyrażono zgodę jest  dobrowolne, zgoda  może być cofnięta w dowolnym momencie.
6. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2 Warszawa, tel. 606 950 000, fax. 22 531 03 01, https://uodo.gov.pl/pl/p/kontak - gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7.Twoje dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji 

Pliki do pobrania:

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT:
W odpowiedzi na zapytanie wpłynęła 1 oferta do terminu składania ofert:
1. NEOX Sp. z o.o.
ul. Wały Piastowskie 1/1508
80-855 Gdańsk
Cena oferty - 65 805,00 zł 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie bez podania przyczyny. 


metryczka


Wytworzył: Karolina Mikulska (29 sierpnia 2023)
Opublikował: Karolina Mikulska (29 sierpnia 2023, 14:30:08)

Ostatnia zmiana: Karolina Mikulska (8 września 2023, 11:35:18)
Zmieniono: UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 324