zamówienie na:

Zakup średniego samochodu pożarniczego uterenowionego 4x4 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej z miejscowości Czarże

zamawiający: Ochotnicza Straż Pożarna w Czarżu
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 271.1.2016
wartość: powyżej 30 000 euro
termin składania ofert: 4 sierpnia 2016  11:00
wynik postępowania: Wybrana oferta: „Wawrzaszek ISS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością” Spółka Komandytowa ul. Leszczyńska 22 43-300 Bielsko-Biała Cena wybranej oferty: 836 400,00 zł brutto Kryterium „Termin Wykonanie przedmiotu umowy” – Wykonawca zadeklarował termin wykonania do 15-11-2016. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów sumując punktację w kryterium oceny ofert – cena, oraz w kryterium oceny ofert – Termin wykonania przedmiotu zamówienia.  




Pliki do pobrania:

SIWZ (215kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ (38kB) word
zmiana SIWZ (164kB) pdf
Wyjaśnienia do SIWZ (162kB) pdf
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (97kB) pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (273kB) pdf

Czarże: Zakup średniego samochodu pożarniczego uterenowionego 4x4 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej z miejscowości Czarże
Numer ogłoszenia: 163693 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Czarżu , ul. Chełmińska 66, 86-070 Czarże, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 668 484 873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup średniego samochodu pożarniczego uterenowionego 4x4 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej z miejscowości Czarże.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup średniego samochodu pożarniczego uterenowionego 4x4 na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej z miejscowości Czarże Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Wymagania techniczne dla średniego samochodu pożarniczego uterenowionego 4x4. Wypełniona tabela z załącznika nr 5 do SIWZ stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy. KOD CPV: 34.14.42.10-3 Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami (rok produkcji 2016). Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. Zakup samochodu jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem: Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo-gaśniczych, oraz ze środków dotacji celowej pochodzącej z budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zdjęcia, wizualizacje, katalogi, foldery z danymi technicznymi oraz rysunki poglądowe samochodu z wymiarami gabarytowymi. Wykonawca ma dostarczyć taki komplet dokumentów, aby można dokonać weryfikacji przedmiotu zamówienia, wymienione powyżej są przykładowe. formularz ofertowy- Karta przewodnia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) Zmiany nie można było przewidzieć na etapie składania ofert lub zmiany wynikają z projektu, a zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym w szczególności w przypadku gdy w toku realizacji w przypadku gdy w toku realizacji umowy wyniknie potrzeba modyfikacji jej zakresu lub sposobu realizacji, np. Poprzez wytworzenie zamiennego produktu lub wykonanie zamiennej usługi, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 3) Zmiana rozwiązań technicznych lub/i technologicznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających działanie przedmiotu zakupu w stosunku do złożonej oferty (miedzy innymi, np. Nowszy model sprzętu o lepszych parametrach). 4) Szczególnie uzasadnione zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie, wynikające z procesu projektowania i zabudowy samochodu ze szczególnym zmian korzystnych dla Zamawiającego. 5) Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u Użytkowników, oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: - ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, - opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. Zmiany wymienione w ust. 5 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Czarżu, ul. Chełmińska 66, 86-070 Dąbrowa Chełmińska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Ochotnicza Straż Pożarna w Czarżu, ul. Chełmińska 66, 86-070 Dąbrowa Chełmińska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup samochodu jest współfinansowany ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach realizacji zadania publicznego pod tytułem: Przygotowanie jednostek ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczo-gaśniczych, oraz ze środków dotacji celowej pochodzącej z budżetu Gminy Dąbrowa Chełmińska..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


metryczka


Odpowiada za treść: Mieczysław Siewert
Opublikował: Mariusz Buliński (27 lipca 2016, 14:13:17)

Ostatnia zmiana: Mariusz Buliński (23 sierpnia 2016, 11:44:41)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 738