zamówienie na:

Utrzymanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w 2013 roku

zamawiający: GMINA DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: 271.4.2013
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 19 lutego 2013  10:00
przyczyna unieważnienia: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) unieważnia się postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, na zadanie pn. Utrzymanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w 2013 roku, ponieważ oferta z najniższą ceną Pol-Bud Bartosz Zacharek, ul. Kościuszki 1/1, 87-140 Chełmża, która zaproponowała kwotę 913 867,00 zł brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  




Pliki do pobrania:
SIWZ (314kB) word
załącznik nr 5 do SIWZ (285kB) word
załącznik nr 6 do SIWZ (66kB) word
Załącznik nr 7 do siwz (84kB) word
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (119kB) pdf


Dąbrowa Chełmińska: Utrzymanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 46902 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie nawierzchni gruntowych, tłuczniowych i bitumicznych dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w 2013 roku Wykaz rodzajów robót drogowych w ramach zadania: LP RODZAJ ROBÓT SYMBOL skrót określenia rodzaju robót FRAKCJA SPOSÓB WYKONANIA JM ILOŚĆ 1 Rozgarnięcie 1 Mg tłucznia betonowego za pomocą spycharko-koparki lub koparko-ładowarki w miejscu przeznaczenia A 31-80mm Mg 200 B 11-30mm 1125 C 0-10mm 125 2 Utwardzenie podłoża tłuczniem betonowym za pomocą równiarki drogowej o grubości warstwy 1cm R-A 31-80mm m2 3700 R-B 11-30mm 10800 R-C 0-10mm 1250 3 Utwardzenie podłoża tłuczniem betonowym za pomocą równiarki drogowej wraz z zagęszczeniem samojezdnym walcem stalowym o grubości warstwy 1cm RW-A 31-80mm 57150 RW-B 11-30mm 85700 RW-C 0-10mm 12850 4 Utwardzenie nawierzchni pobocza tłuczniem betonowym za pomocą rozkładarki o grubości warstwy 1cm P-A 31-80mm 2500 P-B 11-30mm 8350 P-C 0-10mm 1200 5 Uzupełnienie ubytku nawierzchni jezdni bitumicznej o głębokości 1 cm z użyciem emulsji i grysów twardych EG wg SST 4250 6 Wzmocnienie nawierzchni powierzchniowym utrwaleniem jednowarstwowo z użyciem emulsji i grysów twardych PEG wg SST 1350 7 Uzupełnienie ubytku nawierzchni jezdni bitumicznej o głębokości 1 cm z użyciem masy mineralno-asfaltowej bez wycinania MS wg SST 700 8 Uzupełnienie ubytku nawierzchni jezdni bitumicznej o głębokości 1 cm z użyciem masy mineralno-asfaltowej z wycinaniem MSW wg SST 625 9 Wzmocnienie nawierzchni nakładką bitumiczną - warstwa wiążąca o grubości warstwy 1cm BW wg SST 25385 10 Wzmocnienie nawierzchni nakładką bitumiczną - warstwa ścieralna o grubości warstwy 1cm BS wg SST 28675 11 Skropienie powierzchni drogowych emulsją asfaltową SE wg SST 6500 12 Mechaniczne wyrównywanie powierzchniowe za pomocą równiarki drogowej R - 260000 13 Mechaniczne korytowanie gruntu za pomocą równiarki drogowej RK - 6500 14 Mechaniczne rozkładanie kruszywa za pomocą równiarki drogowej RR - 6500 15 Mechaniczne zagęszczanie za pomocą samojezdnego walca stalowego W - 273000 UWAGA: wszystkie pozycje zawierają 100% wszelkich kosztów materiałowych według rodzaju robót oraz wszelkich kosztów pośrednich, pozycja 1 obliczana jest od 1 Mg rozgarniętego tłucznia betonowego włącznie z kosztem dostawy odpowiedniej ilości kruszywa, pozycje od 2 do 4 zawierają koszt zarówno usługi maszyn jak i koszt niezbędnych ilości tłucznia betonowego, pozycje od 5 do 11 zawierają koszt zarówno usługi maszyn jak i koszt niezbędnych ilości materiałów, pozycje od 12 do 15 zawierają koszt pracy maszyn wraz z wszelkimi kosztami pośrednimi (transportem itp.), zakres ilościowy podany w poszczególnych pozycjach może ulegać zmianom w miarę bieżących potrzeb poprzez dokonywanie przesunięć planowanych środków finansowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami, zastrzega się możliwość zrealizowania mniejszego zakresu robót od przewidywanego. Na wykonawcy spoczywa obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia oraz oznakowania miejsca w którym będą wykowywane określone prace. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać w określone miejsce wynajmowane maszyny, z materiałem (emulsja, grys, masa mineralno-asfaltowa, kruszywo) lub bez, na każde wezwanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, który będzie o nich zawiadamiać w formie zamówień jednostkowych z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem z podaniem osoby prowadzącej nadzór, lokalizacji, terminu rozpoczęcia prac i ilości robót danego rodzaju w m2 lub ilości zamawianego tłucznia betonowego z rozgarnięciem. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem: - spycharko-koparka lub koparko-ładowarka, - równiarka samojezdna drogowa ze zrywakiem, - walec stalowy wibracyjny samojezdny min. 10t, - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego (rozściełacz), - samojezdny remonter drogowy, - recykler drogowy. KOD CPV: 45.50.00.00 -2 14-21-22-00-2. 45-23-31-42-6 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2, 14.21.22.00-2, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.4.2013. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 1. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 12 (u Pana Mariusza Bulińskiego) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19-02-2013 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego. 3. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy-karta przewodnia oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


metryczka


Opublikował: Mariusz Buliński (4 lutego 2013, 14:16:40)

Ostatnia zmiana: Mariusz Buliński (19 lutego 2013, 15:11:37)
Zmieniono: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 929