zamówienie na:

Dostawy soli drogowej niezbrylającej –DR do mieszanki piaskowo – solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w sezonach 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013

zamawiający: GMINA DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: DR/SD/5/341/10
wartość: POWYŻEJ 14.000 EURO
termin składania ofert: 30 lipca 2010  10:00
przyczyna unieważnienia: Gmina Dąbrowa Chełmińska działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: Dostawy soli drogowej niezbrylającej – DR do mieszanki piaskowo – solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w sezonach 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013, powadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm). Uzasadnienie W przedmiotowym postępowaniu przetargowym złożono jedną ważną ofertę przetargową na kwotę: 355.752,00 zł, która przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć środki finansowe w wysokości 322.080,00 zł. Dlatego też postanowiono jak w sentencji.  




PLIKI DO POBRANIA:
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania (29kB) word
SIWZ (263kB) word


Dąbrowa Chełmińska: Dostawy soli drogowej niezbrylającej -DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w sezonach 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013

Numer ogłoszenia: 195075 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy soli drogowej niezbrylającej -DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w sezonach 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Dostawy soli drogowej niezbrylającej - DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w sezonach 2010/2011, 2011/2012 i 2012/2013; w ilości do 1200 Mg. Dostarczona sól drogowa powinna spełniać parametry Polskiej Normy PN-86/C-84081/02. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej zał. 5 do SIWZ. KOD CPV: 34.92.71.00-2 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, zmian wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
 
 
Dąbrowa Chełmińska, 21.07.2010 r.                                                                      WÓJT
 
                                                                                                                    ZBIGNIEW ŁUCZAK

metryczka


Opublikował: mgr inż. Radosław Ciechacki (21 lipca 2010, 14:33:30)

Ostatnia zmiana: mgr inż. Radosław Ciechacki (30 lipca 2010, 14:01:09)
Zmieniono: Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1235