zamówienie na:

UBEZPIECZNEIE MIENIA GMINY DĄBROWA CHEŁMIŃSKA

zamawiający: GMINA DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: POWYŻEJ 14.000 EURO
termin składania ofert: 28 lipca 2008  10:00
przyczyna unieważnienia: Niniejszym informuję, że na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) postępowanie przetargowe w przedmiotowej sprawie zostaje unieważnione z przyczyny leżącej po stronie zamawiającego. Z powodu zaniedbania została omyłkowo otwarta w sekretariacie Urzędu Gminy jedna z ofert przetargowych, która wpłynęła do zamawiającego w dniu 25.07.2008 r. tj. przed terminem składania ofert. W wyniku zaistniałego zaniedbania co do należytego wykonania obowiązków związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, postępowanie przetargowe obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.  




 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:

UNIEWAŻNIENIE (1070kB) plik

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO SIWZ 9plik do pobrania):

odpowiedzi (350kB) jpg

PLIKI DO POBRANIA:

SIWZ (299kB) word

ZAŁĄCZNIK DO SIWZ (116kB) excel

 

Numer ogłoszenia: 160114 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia Gminy Dąbrowa Chełmińska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, mienia od kradzieży zwykłej, szyb od stłuczenia, mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, NNW strażaków, NNW skazanych, NNW osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, NNW osób zatrudnionych w ramach prac społecznie użytecznych, NNW sołtysów, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 2. Gminna Biblioteka Publiczno-Szkolna, ul. Bydgoska 19, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, Filie: Czarże, Ostromecko 3. Zespół Oświaty Samorządowej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 4. Zespół Szkół w Dąbrowie Chełmińskiej, ul. Sportowa 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 5. Zespół Szkół w Czarżu, ul. Chełmińska 47, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 6. Zespół Szkół Ostromecko, ul. Szkolna 1, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 7. Szkoła Podstawowa Wałdowo Królewskie, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska 9. OSP: Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Wałdowo Królewskie, Gzin, Rafa 10. Świetlice wiejskie: Bolumin, Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Gzin, Janowo, Ostromecko, Wałdowo Królewskie, Nowy Dwór, Czemlewo, Otowice, 11. Przedszkola: Czarże, Dąbrowa Chełmińska, Ostromecko 12. Sołectwa: Rafa, Gzin, Dąbrowa Chełmińska, Ostromecko, Strzyżawa, Janowo, Bolumin oraz lokalizacje wymienione w zestawieniu budynków i budowli Pozostałe lokalizacje: 1. Place zabaw - (Dąbrowa Chełmińska, Czarże, Ostromecko, Wałdowo Królewskie, Bolumin) 2. Zbiornik rekreacyjno-wypoczynkowy (Gzin) UWAGA: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dodatku nr 3 - Program Ubezpieczenia Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66300000-3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii nie potwierdzonych notarialnie muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. Lp. Warunek do spełnienia przez wykonawcę Numer załącznika Uwagi 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 1 do wzoru oferty 2 Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty Wzór stanowi załącznik nr 2 do wzoru oferty 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania Dokument ten będzie stanowićzałącznik nr 4 do oferty W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Pzp, oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. - każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oferta złożona przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty występujące wspólnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w wierszu 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1. Cena - 60
· 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie wszystkich jednostek ,.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I dotyczy wszystkich jednostek i obejmuje: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie mienia od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenie NNW skazanych, Ubezpieczenie NNW osób zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych, Ubezpieczenie NNW osób zatrudnionych w ramach prac społecznie użytecznych, Ubezpieczenie NNW sołtysów, Ubezpieczenia komunikacyjne (OC,NNW).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.
· 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
o 1. Cena - 60
o 2. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych (w wersji imiennej).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.30.00.00-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

metryczka


Opublikował: mgr inż. Radosław Ciechacki (15 lipca 2008, 11:46:23)

Ostatnia zmiana: mgr inż. Radosław Ciechacki (25 lipca 2008, 15:06:48)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1358