zamówienie na:

Budowa pompowni strefowej PS-1 w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

zamawiający: GMINA DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy:
wartość: PONIZEJ TZW. PROGÓW UNIJNYCH
termin składania ofert: 17 czerwca 2008  10:00
przyczyna unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu przetargowym do zamawiającego spłynęła jedna oferta na kwotę 218.849,91 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 120.000,00 zł brutto. Tym samym cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  




Wyjaśnienia do SIWZ - plik do pobrania

treść wyjaśnień (31kB) word

Uniewaanienie postępowania:

unieważnienie postępowania (1070kB) plik

Numer ogłoszenia: 109343 - 2008; data zamieszczenia: 26.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
·  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa pompowni strefowej PS-1 w miejscowości Dąbrowa Chełmińska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa pompowni strefowej PS-1 w miejscowości Dąbrowa Chełmińska na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. KOD CPV: 45200000-9 Zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku występowania w dokumentacji projektowej lub przedmiarach robót jednoznacznych nazw materiałów lub urządzeń wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - wszystkie takie nazwy należy każdorazowo czytać z klauzulą lub równoważne, czyli o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych. Jeżeli w dokumentacji podano konkretne typy materiałów i urządzeń należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·  Informacja na temat wadium: nie wymagane w sprawie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·   Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. 4. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; 5. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia;
·    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1A), c) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności (dołączyć dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami oraz są członkami Izb Inżynierów Budownictwa wg. załącznika nr 3 w tym: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami. d) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; e) kosztorys ofertowy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

PLIKI DO POBRANIA:

SIWZ (259kB) word

projekt bud. (277kB) pdf

projekt bud. (156kB) pdf

projekt bud. cd. (246kB) pdf

projekt bud. cd. (128kB) pdf

projekt bud. cd. (35kB) pdf

projekt bud. cd. (52kB) pdf

projekt bud. cd. (61kB) pdf

projekt bud. cd. (53kB) pdf

pw sanitarny (166kB) pdf

pw sanitarna cd. (128kB) pdf

pw sanitarna cd. (156kB) pdf

pw. sanitarna cd. (246kB) pdf

pw sanitarna cd. (62kB) pdf

pw sanitarna cd. (40kB) pdf

przedmiar robót - branża sanitarna (41kB) pdf

pw konstrukcja (178kB) pdf

pw konstrukcja cd. (180kB) pdf

pw konstrukcja (183kB) pdf

pw konstrukcja (138kB) pdf

pw konstrukcja (152kB) pdf

pw konstrukcja (159kB) pdf

pw konstrukcja (38kB) pdf

pw konstrukcja (16kB) pdf

pw konstrukcja (40kB) pdf

przedmiar robót konstrukcja (63kB) pdf

pw. elekt. (45kB) pdf

pw. elek. (40kB) pdf

pw. elek. (90kB) pdf

pw elektr. (35kB) pdf

pw. elektr. (52kB) pdf

pw. elektr. (61kB) pdf

pw elektr. (41kB) pdf

przedmiar robót branża elektryczna (57kB) pdf

przedmiar (39kB) pdf

stwiorb (282kB) word

geologia (2004kB) plik

geologia (540kB) jpg

geologia (649kB) jpg

geologia (547kB) jpg

geologia (253kB) jpg

geologia (1027kB) jpg

geologia (1032kB) jpg

geologia (174kB) jpg

geologia (1916kB) plik

geologia (1811kB) jpg

geologia (557kB) jpg

geologia (681kB) jpg


 



 
 
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Radosław Ciechacki (26 maja 2008, 09:31:58)

Ostatnia zmiana: mgr inż. Radosław Ciechacki (19 czerwca 2008, 07:37:45)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1011