zamówienie na:

Wykonanie placu zabaw w miejscowości Bolumin

zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej tzw. progów unijnych
termin składania ofert: 12 września 2007  09:00
przyczyna unieważnienia: Gmina Dąbrowa Chełmińska działając zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na zadanie pn.: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin, powadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy. Uzasadnienie Do dnia 12.09.2007 r. do godziny 09.00 nie złożono żadnej oferty w przedmiotowej sprawie. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.  




Numer ogłoszenia: 145820 - 2007;   data zamieszczenia: 21.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, fax 052 3816-290.
·  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie placu zabaw dla dzieci w miejscowości Bolumin i szczegółowy opis techniczny znajduje się w załączniku nr 3 i 5 do siwz. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych: CPV 45212140-9 MONTAŻ UŻĄDZEŃ: - należy zachować wymagane stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń. ·głębokość posadowienia i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i zapewniać stabilność konstrukcji. Podczas montażu Wykonawca będzie unikać szkodliwych działań dla środowiska (zanieczyszczeń powietrza, emitowania nadmiernego hałasu). Zapewni także ochronę własności osób trzecich. WYMAGANIA ·wszystkie montowane wyroby muszą, być zgodne z normami PN i PE oraz być przeglądane pod kątem bezpieczeństwa użytkowników nie rzadziej niż raz na sześć miesięcy w okresie gwarancyjnym, później zaś na zlecenie Zamawiającego. ·prace należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną przestrzegając przepisów BHP i Ppoż, ·utrzymanie porządku na placach zabaw w czasie prac montażowych i budowlanych ·właściwe składowanie materiałów i wyrobów na placach zabaw podczas prac montażowych i budowlanych, ·Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy odbiorze: - certyfikatu na znak bezpieczeństwa B, - świadectwa jakości i zgodności z normą na elementy łączeniowe stosowane do produkcji urządzeń zabawowych, - atestów higienicznych na farby i impregnaty stosowane przy wykonywaniu urządzeń. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.40-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
·   Informacja na temat wadium: nie wymagane w sprawie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Są uprawnionymi do występowania w obrocie prawnym. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ww. ustawy. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: a) ustanowić pełnomocnika, b) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertą wspólną.
·  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnioną Kartę przewodnią oferty - według załącznika nr 1 oraz stanowiącymi integralną część oferty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 1A), c) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

PLIKI DO POBRANIA

siwz (130kB) word

wzór umowy (44kB) word

opis techniczny (387kB) jpg

przedmiar robót (374kB) jpg

przedmiar robót (137kB) jpg

projekt zagospodarowania terenu (283kB) plik

Unieważnienie postępowania

unieważnienie (144kB) pdf

metryczka


Opublikował: Radosław Ciechacki (21 sierpnia 2007, 10:34:14)

Ostatnia zmiana: Radosław Ciechacki (12 września 2007, 15:12:51)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1128