Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (98)  |  Przetargi unieważnione (63)

zamówienie na:

Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Dąbrowie Chełmińska

zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska
tryb zamówienia: Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym
nr sprawy: 271.4.2017
wartość: poniżej 30000 euro
termin składania ofert: 26 czerwca 2017  10:00
wynik postępowania: unieważnienie 




Dąbrowa Chełmińska, dnia 08.06.2017r.
Gmina Dąbrowa Chełmińska                                                                                              
ul. Bydgoska 21
86-070 Dąbrowa Chełmińska
 
 
Zaproszenie do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym na świadczenie usług pocztowych
dla Gminy Dąbrowa Chełmińska

 
Zamawiający:
 
                          Gmina Dąbrowa Chełmińska
                          ul. Bydgoska 21
                          86-070 Dąbrowa Chełmińska
                          NIP: 554-265-77-62
 
Przedmiotem oferty jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedostarczonych dla potrzeb urzędu gminy oraz doręczanie i odbiór poczty z Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej.
  1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedostarczonych dla potrzeb zakładu oraz doręczanie i odbiór poczty z Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej
  2. Przesyłki nadane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w Polsce. Wykonawca będzie dostarczał przesyłki do Urzędu Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej codziennie od poniedziałku  do piątku pomiędzy godziną 8:00-9:00 i zostawiał je w Sekretariacie Zamawiającego. Przesyłki będzie odbierała tylko osoba do tego upoważniona przez Zamawiającego.
  3. Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą przez Wykonawcę codziennie w dni robocze: w poniedziałki, środy i czwartki w godzinach 14:00-15:00, we wtorki 16 – 17, w piątki 12:00 – 13:00 w Sekretariacie Zamawiającego
  4. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
  5. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego z zastrzeżeniem, że w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. brak pełnego adresu) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa wyżej lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub po ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
  6. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks  postępowania  administracyjnego (tj. Dz.U. z 2016 r.,  poz.23  ze  zmianami  –  rozdział 8 „Doręczenia” oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 201 ze zmianami) - rozdział 5 „Doręczenia”.
  7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi  pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy na podstawie której świadczone są usługi pocztowe.
  8. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla  przesyłek krajowych (wg wymogów przewidzianych w ustawie dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 ze zm.) wg zapotrzebowania Zamawiającego.
  9. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych wg wzoru druku Zamawiającego – załacznik nr 3 (62kB) word .
  10. Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych ekonomicznych w obrocie krajowym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
  11. Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych priorytetowych w obrocie krajowym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
  12. Wykazy, o których mowa w punktach 9, 10, 11 Wykonawca potwierdzi stosowną pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej.
  13. Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej musi mieć moc dokumentu urzędowego.
  14. Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca może umożliwić Zamawiającemu w terminie realizacji  przedmiotu umowy śledzenie przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym poprzez stronę internetową.
  15. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich informacji, dotyczących oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia numerem na dziennym zestawieniu nadanych przesyłek listowych dostarczonym przez Zamawiającego każdej przesyłki rejestrowanej tak, by Zamawiający mógł ja bezproblemowo zareklamować lub śledzić jej obieg w Internecie.
  16. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek , kiedy możliwość dostarczania została wyczerpana.
  17. Do rozliczeń  z wykonawcą przyjęte będą ceny z formularza cenowego – załącznik nr 1
  18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 
  19. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

    1) Cena (c) – 80 pkt.
    Sposób przyznawania punktów za kryterium cena:   
    C= (Cena oferty najniższa /Cena oferty ocenianej ) X 80 pkt
     
    2) Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym (s) – 20 pkt
    Sposób przyznawania punktów za kryterium możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym:

    20 pkt – za oferowanie możliwości śledzenia przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
    0 pkt – za brak możliwości śledzenia przesyłek pocztowych w obrocie krajowym

  20. Za najkorzystniejszą ofertę (N) zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów wg poniższego wzoru:

    N= C+S
    N - oferta najkorzystniejsza
    C - liczba przyznanych punktów w kryterium cena
    S - liczba przyznanych punktów w kryterium możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym

  21. Ofertę należy umieścić w kopercie z napisem:
    „ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY W DĄBROWIE CHEŁMIŃSKIEJ” 

    Termin  składania  ofert  upływa Dnia 26.06.2017 do godziny 10:00 
    Otwarcie ofert nastąpi  26.06.2017r. o godzinie 10:15.

    Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego do Urzędu Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21,86-070 Dąbrowa Chełmińska

  22. Oferta powinna zawierać:
    • wydruk z właściwego rejestru  lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
    • formularz ofertowy - załacznik nr 1 (15kB) word
    • projekt umowy zaparafowany - załacznik nr 2 (33kB) word
    • zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub wydruk Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego będzie wynikać posiadanie przewidzianego prawem wpisu do rejestru operatorów pocztowych.

  23. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2 
  24. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym oferty ( załącznik nr 1) mają charakter szacunkowy. Zamawiający  zastrzega sobie prawo niewykorzystania przez jednostkę rozliczeniową ilości wskazanych w formularzu cenowym oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są odmienne dla jednostek Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od ich potrzeb, jednak za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia), na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 
  25. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek niewyszczególnionych w formularzu cenowym oraz w przypadku zwrotu przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego Cennika wyłonionego Wykonawcy, umieszczonego na stronie internetowej Wykonawcy w dniu nadania takich przesyłek. 
  26. Cena przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w trakcie realizacji jedynie w przypadku:
    • zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki VAT lub zmiany obowiązku podatkowego wykonawcy, odpowiednio do zmienionych stawek,
    • zmiany cennika za usługi świadczone przez Wykonawcę w trybie przewidzianym przepisami ustawy Prawo pocztowe;
  27. Warunki płatności - 14 dni licząc od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.


Wyjaśnienia treści zaproszenia do wzięcia udziału w postępowaniu ofertowym na świadczenie usług dla Gminy Dąbrowa Chełmińska dotyczące postępowania ofertowego na zadanie: ”Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Dąbrowa Chełmińska„

Pytania Wykonawcy wraz z odpowiedziami Zamawiającego:

Odpowiedzi na zapytania (33kB) word <- kliknij, aby pobrać


Pytanie wykonawcy:
Czy godziny odbioru określone w pkt. 3 mogą zostać zmodyfikowane przez ujednolicenie godzin w dniach pn-czw)

Odpowiedź zamawiającego:
Zamawiający dopuszcza ujednolicenie godzin z zastrzeżeniem zapisu w umowie umożliwiającego dostarczenie przesyłek do nadania w placówce (punkcie odbioru...) Wykonawcy w godzinach pracy placówki

Powyższe zmiany są obowiązujące i są częścią postępowania ofertowego


       Unieważnienie postępowania ofertowego na świadczenie usług pocztowych
                                                dla Gminy Dąbrowa Chełmińska:

Gmina Dąbrowa Chełmińska informuje, że unieważnia postępowanie ofertowe na "Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Dąbrowa Chełmińska". Niniejsze postępowanie przebiegało z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych- Dz.U. z 2013r., Nr 113, poz. 759 ze zm.


metryczka


Odpowiada za treść: Anna Rzemek
Opublikował: Anna Rzemek (9 czerwca 2017, 09:21:24)

Ostatnia zmiana: Anna Rzemek (29 czerwca 2017, 07:29:22)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 458