zamówienie na:

Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na obszarze Gminy Dąbrowa Chełmińska – II postępowanie.

zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 271.5.2016
wartość: powyżej 30 000 euro
termin składania ofert: 22 czerwca 2016  10:00
wynik postępowania: Wybrana oferta: Remondis Bydgoszcz Sp. z o.o. ul. Inwalidów 45 85-749 Bydgoszcz Cena wybranej oferty: 324 971,14 zł brutto Kryterium A – Wykonawca zadeklarował przeprowadzenie akcji edukacyjnej. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrany wykonawca zaoferował najniższą cenę wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskał największą liczbę punktów sumując punktację w kryterium oceny ofert – cena, oraz w kryterium oceny ofert – akcja edukacyjna.  




Pliki do pobrania:
SIWZ (472kB) word
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (202kB) pdf
Zmiana i Wyjaśnienia do SIWZ (164kB) pdf
Zmiana do SIWZ II (32kB) word
Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty poprawiony (41kB) word
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (100kB) pdf
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (280kB) pdf

Dąbrowa Chełmińska: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na obszarze Gminy Dąbrowa Chełmińska - II postępowanie.
Numer ogłoszenia: 85921 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na obszarze Gminy Dąbrowa Chełmińska - II postępowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Dąbrowa Chełmińska , a także z placówek służby zdrowia, oświaty i kultury, użyteczności publicznej oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska w terminie od 01-07-2016 do 31-12-2016. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych, a także z PSZOK, placówek służby zdrowia, oświaty i kultury oraz użyteczności publicznej, następujących frakcji odpadów komunalnych: zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach; odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w pojemnikach lub workach obejmujących: szkło, papier, tekturę, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, opakowania wielomateriałowe z zastrzeżeniem, że wymienione odpady mogą być zbierane w jednym worku/pojemniku, odpady biodegradowalne, w tym odpady zielone z nieruchomości, które nie posiadają kompostownika, odpadów wielkogabarytowych; zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; zużytych baterii oraz przeterminowanych leków (ze wskazanych przez Zamawiającego placówek służby zdrowia, oświaty i kultury oraz obiektów użyteczności publicznej); Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. Realizując zagospodarowanie odebranych (z nieruchomości zamieszkałych) odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: zmieszanych odpadów komunalnych do RIPOK, tj. Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitarnego w Bydgoszczy, znajdującego się przy ulicy Ernsta Petersona 22 oraz do przedstawienia Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tej czynności tj. kart przekazania odpadów. Gmina Dąbrowa Chełmińska ma podpisane z Miastem Bydgoszcz porozumienie o utylizacji odpadów zmieszanych, stąd zakres Wykonawcy to odbiór i dostarczenie odpadów w w/w miejsce, lecz płatność za utylizacje zmieszanych odpadów komunalnych będzie się odbywała bezpośrednio z miastem Bydgoszcz, stąd Wykonawca z swojej ofercie nie kalkuluje kosztów utylizacji odpadów zmieszanych; selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późń. zm.), art. 17, z zastrzeżeniem, że jeśli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów od instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych we wszystkich warunkach atmosferycznych. Dojazd do punktów wywozowych odpadów będzie odbywał się po drogach asfaltowych, drogach gruntowych utwardzonych oraz drogach gruntowych nieutwardzonych. Zamawiający informuje, że na terenie Gminy istnieją lokalizacje trudno dostępne oraz położone na terenach zalewowych. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieruchomości zamieszkałe w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych oraz pojemniki/worki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie Dąbrowa Chełmińska, zwanym dalej Regulaminem oraz zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Jeśli Wykonawca zdecyduje się na worki do selektywnej zbiórki odpadów to każdy z nich musi mieć pojemność 120 l niezależnie od frakcji odpadów. Powyższe jest kosztem Wykonawcy i musi być wkalkulowane w ogólną cenę oferty. Ewentualne zniszczenia pojemników Wykonawcy nie będą pokrywane przez Zamawiającego na etapie realizacji umowy. Wykonawca powinien przewidzieć odpowiednią ilość pojemników, które mogą ulec zniszczeniu z winy użytkownika i wkalkulować to w cenę oferty przetargowej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, uszkodzenie pojemnika, które nie powstało z jego winy, ani w związku z odbiorem odpadów. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zlokalizowanych w Dąbrowie Chełmińskiej (MPSZOK), Ostromecku (MPSZOK) i Czarżu (MPSZOK), w pojemniki i kontenery do selektywnej zbiórki odpadów przeznaczonych do poszczególnych rodzajów odpadów. UWAGA: Jeżeli na danej nieruchomości zadeklarowano selektywny system zbiórki odpadów, mimo to Wykonawca oprócz worków/pojemników do tej zbiórki musi dostarczyć również na nieruchomość pojemnik służący do zbiórki odpadów zmieszanych. Ilość pojemników ma odpowiadać zapotrzebowaniu zgłoszonemu Zamawiającemu przez właścicieli nieruchomości i tak (szacunkowo): do zmieszanych odpadów: pojemników o pojemności 120 l - 2276 szt., pojemników o pojemności 240 l - 62 szt., pojemników o pojemności 1100 l - 12 szt. do zbiórki selektywnej: na szkło - 2022 worków o pojemności 120 l dostarczanych co 8 tygodni/2022 pojemników o pojemności 120 l, na papier, tekturę, opakowania z tworzyw sztucznych, metal, opakowania wielomateriałowe - 2022 worków o pojemności 120 l dostarczanych raz w miesiącu/2022 pojemników o pojemności 120 l, odpady biodegradowalne w tym zielone - 447 worków o pojemności 120 l dostarczanych co dwa tygodnie/ 447 pojemników o pojemności 120 l, w tym 3 pojemniki na odpady biodegradowalne dostosować wielkością do liczby osób zamieszkałych w danych posesjach. Zamawiający informuje, że ilość pojemników może ulec zmianie, co nie będzie miało wpływu na cenę usługi. 1.10.Ogólna charakterystyka Gminy Dąbrowa Chełmińska w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych: Liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy Dąbrowa Chełmińska, na podstawie ewidencji ludności, wg stanu na dzień 31.01.2016 r. - 8010. Liczba mieszkańców wynikająca ze złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowane odpadami komunalnymi - 7.186. Zamawiający zaznacza, że różnica w liczebności mieszkańców wynika z faktu, że nie wszystkie osoby zameldowane zamieszkują na danej nieruchomości w gminie Dąbrowa Chełmińska lub przeciwnie - zamieszkują osoby zameldowane w innych gminach. Dane dodatkowe: Ilość nieruchomości jednorodzinnych - 2321 Ilość nieruchomości wielorodzinnych - 4, w tym: ilość osób na poszczególnych posesjach wielorodzinnych: ul. Bazowa 37 i 39, Dąbrowa Chełmińska - 154 osoby, ul. Bazowa 43, Dąbrowa Chełmińska - 52 osoby, ul. Dr Rydygiera 1, Dąbrowa Chełmińska - 14 osób. Ilość nieruchomości zdeklarowanych do zmieszanego systemu odpadów - 2.325 Ilość nieruchomości zdeklarowanych do segregowanego systemu opadów - 2.022 Ilość nieruchomości zdeklarowanych do braku kompostownika na odpady biodegradowalne - 447 Ilość nieruchomości (stanowiących jednocześnie punkty odbioru odpadów komunalnych) wynikając ze złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - 2325. wykaz miejscowości: Bolumin, Boluminek, Borki, Czarże, Czemlewo, Dąbrowa Chełmińska, Dębowiec, Gzin, Gzin Dolny, Janowo, Mała Kępa, Wielka Kępa, Mozgowina, Nowy Dwór, Ostromecko, Otowice, Pień, Rafa, Reptowo, Słończ, Strzyżawa, Wałdowo Królewskie UWAGA: jeśli okaże się na etapie realizacji umowy, że wskazana ilość pojemników/worków jest niewystarczająca aby zabezpieczyć pojemniki/worki na każdej nieruchomości objętej systemem zbiórki odpadów na terenie Gminy Wykonawca mimo to będzie zobowiązany do zabezpieczenia odpowiedniej ilości worków/pojemników tak aby każda nieruchomość objęta systemem zbiórki odpadów miała pojemniki/worki w odpowiedniej ilości i pojemności. 1.11.Wykonawca wyposaża nieruchomości zamieszkałe w zabudowie jednorodzinnej lub zagrodowej oraz wielorodzinnej w worki/pojemniki o pojemnościach przyjętych w Regulaminie przeznaczone do zbiórki stosownie do liczby osób zamieszkujących daną nieruchomość. Worki/pojemniki muszą: być wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE uniemożliwiającego ich rozerwanie podczas normalnej eksploatacji, o grubości co najmniej 60 mikronów (dotyczy worków); zawierać trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy; być oznaczone w sposób uniemożliwiający identyfikację poszczególnych frakcji selektywnej zbiórki odpadów. Oznaczenie może być realizowane przez zróżnicowanie kolorystyczne worków/pojemników dla poszczególnych frakcji odpadów lub/i podanie nazwy frakcji. 1.12.W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć do obiektów użyteczności publicznej pojemniki na zużyte baterie i przeterminowane leki i na wezwanie Zamawiającego odebrać je w przeciągu 72 godzin, w dni robocze, od momentu zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Lista obiektów łącznie z adresami zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy, lecz nie później niż do 15 czerwca 2016 r. tak aby Wykonawca dostarczył odpowiednie pojemniki do dnia 30 czerwca 2016 r. we wskazane miejsca. Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany skalkulować powyższą usługę w ogólnej cenie oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-0, 90.51.10.00-0, 90.51.20.00-0, 90.53.30.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.000,- zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.5.2016 WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej, pok. nr 11 (u Pana Mariusza Bulińskiego) - dotyczy ust.3 pkt 3,4 i 5. 6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22-06-2016 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie zweryfikowane na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - akcja edukacyjna - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa, b) zmiany wysokości stawek opłaty za korzystanie ze środowiska z tytułu składowania odpadów, o której mowa w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska, c) zmiany przepisów prawa, w tym prawa miejscowego, wpływającej na zasady lub sposób lub zakres odbierania lub zagospodarowywania odpadów komunalnych, w szczególności zmiana wysokości poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów komunalnych w postaci: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła lub sposobu jego obliczania określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. Zmiany przepisów prawa wychodzące poza zakres opisany w zdaniu pierwszym, w szczególności zmiany tytułów aktów normatywnych wymienionych w SIWZ nie stanowią podstawy do zmiany postanowień Umowy, d) dokonania zmiany opisu przedmiotu zamówienia zawartego SIWZ nie skutkującej zmianą zakresu przedmiotu zamówienia ani wysokości wynagrodzenia. e) Umowa może zostać zmieniona w kontekście wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


metryczka


Odpowiada za treść: Mariusz Buliński
Opublikował: Mariusz Buliński (14 czerwca 2016, 16:11:41)

Ostatnia zmiana: Mariusz Buliński (28 czerwca 2016, 16:49:08)
Zmieniono: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 472