Zadania Sekretarza Gminy

Do zadań Sekretarza należy  w szczególności:

  1. opracowywanie  projektów  zmian Regulaminu,
  2. przeprowadzanie analiz kadrowych,
  3. opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy ,
  4. ogólny nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
  5. organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
  6. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
  7. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
  8. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
  9. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
  10. nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta,
  11. ogólny nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i akt w Urzędzie oraz nad wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
  12. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych na samodzielnych stanowiskach pracy w zakresie ustalonym przez Wójta,
  13. pomoc komisjom Rady w przedmiocie opracowywania Statutu Gminy i jego zmian, statutów sołectw,
  14. współdziałanie w przedmiocie promocji Gminy,
  15. pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych,
  16. pełnienie funkcji Pełnomocnika Wójta do spraw wyborów,
  17. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

metryczka


Wytworzył: Dorota Kraska (28 listopada 2003)
Opublikował: Dorota Kraska (28 listopada 2003, 12:24:53)

Ostatnia zmiana: Marta Marszal (3 września 2013, 11:40:14)
Zmieniono: Korekta

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 8337