Informacja o składaniu wniosków o wypłatę dodatku osłonowego
Informacja o składaniu wniosków o wypłatę dodatku osłonowego
Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego będą przyjmowane w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej. Można je także składać elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP.
Na
stronie internetowej Ministerstwa Klimatu i Środowiska znajduje się
wniosek
o dodatek osłonowy do pobrania oraz wskazówki jak
należy go uzupełnić:
https://www.gov.pl/web/klimat/dodatek-oslonowy
Wniosek - kliknij, aby pobrać (371kB)
Klauzula informacyjna RODO do wniosku o wypłatę dodatku osłonowego (68kB)
UWAGA!!!
Dodatek osłonowy o podwyższonej wartości przysługuje wnioskodawcy, który złożył deklarację dotyczącą źródeł ciepła i źródeł spalania paliw oraz uzyskał już wpis swojego źródła ogrzewania do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB).
Złożenie deklaracji nie jest tożsame z wpisaniem do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
W
celu złożenia deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i źródeł
spalania paliw należy zgłosić się
do Urzędu Gminy Dąbrowa
Chełmińska, pok. nr 13. Informację można uzyskać pod numerem
tel.
52 38-16-005 w. 55 oraz adresem e-mail:
srodowisko@dabrowachelminska.lo.pl.
Druki deklaracji znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Dąbrowa Chełmińska: http://bip.dabrowachelminska.lo.pl/?cid=459
Można je pobrać również w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrowie Chełmińskiej oraz w Urzędzie Gminy Dąbrowa Chełmińska.
metryczka
Wytworzył: . (10 stycznia 2022)
Opublikował: Szymon Kalawski (10 stycznia 2022, 11:16:36)
Ostatnia zmiana: Szymon Kalawski (12 sierpnia 2022, 10:49:25)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4135