Składanie pism w formie elektronicznej
Aby pismo wymagające podpisu mogło zostać skutecznie złożone w formie elektronicznej (nadawać bieg sprawie) musi zostać podpisane elektronicznie.
Załączenie do wiadomości przesłanej mailem lub ePUAPem skanu/fotokopii pisma z podpisem tradycyjnym nie jest poprawną formą dostarczenie wniosku/pisma.
Aby podpisać dokument (załącznik) elektronicznie należy użyć aplikacji służącej do tego celu lub przesyłając pismo przy pomocy ePUAP pamiętać o konieczności złożenia podpisu Profilem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym.
W przypadku trudności z odnalezieniem właściwego formularza przypisanego tut. Urzędowi na platformie ePUAP w większości przypadków można skorzystać z pisma ogólnego, w wyszukiwarce odbiorcy należy wpisać Dąbrowa Che, co umożliwi wybranie właściwej jednostki
metryczka
Wytworzył: . (5 listopada 2020)
Opublikował: Sławomir Zieliński (5 listopada 2020, 12:22:45)
Ostatnia zmiana: Sławomir Zieliński (25 maja 2021, 15:55:28)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2388